Kuohijoen Kyläyhdistys-Vepari ry myy erilaisia Kuohijoki-aiheisia tuotteita, joista saadut myyntitulot käytetään vähentämättöminä kyläyhdistyksen toiminnan tukemiseen sekä kyläyhdistyksen kohteiden ylläpitoon. Kuohijoki-tuotteita on saatavilla Kesäkahvila Munkki ja Rinkelissä, Veparin kesäkaupassa sekä Camp FinLakessa tai tilattavissa postikuluja vastaan osoitteesta kuohijoki(at)kuohijoki.fi.

Kuohijoki-kalenteri 2023

Kuohijoki-kalenteri on laadukasta kotimaista avainlippu-tunnuksen saanutta painotyötä, sisältäen kotimaiset nimipäivät ja liputuspäivät. Jokainen kuukausi on kuvitettu Kuohijoelta otetulla maisemakuvalla.

Hinta: 10 €/kpl, 90 € / 10 kpl

T-paidat

Väri harmaa, koko XL

Laadukas ja kestävä Fruit of the Loom -paita. 100-prosenttista puuvillaa. Kuohijoki-painatus oikeassa hihassa. Värit harmaa, oliivi ja vihreä. Suora malli, koot S–XXL. Myös naisten LADYFITT-malli, koot S–XXL.

Hajakokoja saatavana myös Veparin talo -logolla.

Hinta: 10 €

Kuohijoki-juuttikassi

Kestävä, käytännöllinen ja monikäyttöinen juuttikassi, joka sopii niin ostoskassiksi kuin klapikassiksi tai vaikkapa kierrätyspaperin ja palautus-pullojen kuljettamiseen.

Hinta 10 €/kpl

Kuohijoki-ämpäri

Laadukas Orthexin 10 litran ämpäri. Väreinä valkoinen, pinkki ja akvamariini.

Hinta 5 €/kpl